Czy jesteście w stanie wyobrazić sobie życie i funkcjonowanie bez makijażu? Czy wiecie, że jeszcze 100 lat temu makijaż był czymś wyjątkowym, zarezerwowanym dla bohemy? Całe szczęście, że to się zmieniło i dzisiaj każdy może podkreślić urodę makijażem. Właśnie tak! Bo makijaż jest dla nas, nie my dla makijażu.

Zadaniem makijażu, od zawsze, było podkreślenie najlepszych cech i ukrycie drobnych mankamentów. Uwydatnienie osobowości, przełamanie nudy, wyjątkowość. Takie możliwości dają nam kosmetyki Makeup Revolution. Bogactwo kolorów i możliwości stworzona by każdy mógł czuć się fenomenalnie.

Produkty do makijażu Makeup Revolution to wynik intensywnej pracy specjalistów z brytyjskiej branży kosmetycznej: Adam’a Minto i Tom’a Allsworth’a, którzy w 2014 postanowili rzucić wyzwanie i złamać zasady dotychczas panujące w świecie makijażu. Myślą przewodnią marki miała być różnorodność i indywidualizm, co w tamtym czasie, w świecie branży beauty, było raczkującą koncepcją. To kosmetyki miały dostosować się do kobiet, a nie odwrotnie. Kosmetyki do makijażu Makeup Revolution powstawały, i nadal powstają, na podstawie feedbacku konsumentek.

Makeup Revolution obala mit jednego, właściwego modelu makijażu. Na całym świecie, bez względu na wiek, płeć czy rasę, ludzie korzystają z możliwości, jakie daje im makeup i to do nich należy dostosować produkty. Na co dzień chodzimy po chodnikach, nie po wybiegu. Naturalne, nieregularne światło, słońce, deszcz, wiatr, upał i mróz. Owal, kwadrat, serce, koło, pełna i szczupła twarz. Trądzik, przebarwienia, znamiona — to wszystko są przeszkody, na które producenci kosmetyków powinni zwracać uwagę w pierwszej kolejności.

W branży beaty przyjęło się ukrywanie wszelki oznak niedoskonałości. Model/kom na wybiegach i fotomodel/kom funduje się tony makijażu, a następnie retusz, by zbliżyć ich do idealnego wzoru. A to są ludzie tacy sami jak my… Makeup Revolution tworzy kosmetyki, które pomagają wyrażać siebie, w dowolny, fantazyjny sposób. Makeup Revolution to kolory i dopasowanie.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here